Aprašymas
Į El. Parduotuvių kūrimas „Optimal” planą įeina dviejų tipu funkcijos, kurios yra būtinos, norint sėkmingai startuoti internete.
a. Internetinės parduotuvės ypatybės: tai internetinės parduotuvės funkcijos, kurios yra beveik būtinos norint pradėti veikti internete. Be jų yra žymiai mažesnė sėkmės tikimybė. Nesvarbu, ar turite 1000 lankytojų per mėnesį, ar 100 tūkst., Šios funkcijos yra būtinos.
b. Žaidimus keičiančios el. Prekybos parduotuvės funkcijos: tai internetinės parduotuvės funkcijos, kurios nėra svarbios vykdant el. Prekybos operacijas, tačiau prideda didžiulės vertės auditorijos įsitraukimo ir procesų tobulinimo požiūriu. Šios savybės paprastai yra integruojamos jau didelėse elektroninėse parduotuvėse.
El. Parduotuvių kūrimas „Optimal” planas
Su pilnu funkcijų aprašymu jus galite susipažinti Internetinės parduotuvės kainos ir funkcijos puslapyje. | |
1) Paieškos juosta. 2) IA orientuota navigacija. 3) Prekių krepšelis ir atsiskaitymo procesas. 4) Slankiklių įtraukimas. 5) Dalijimasis socialine žiniasklaida. 6) Keli mokėjimo metodai. 7) Populiarių paieškų modulis. 8) Vaizdo slankiklis. 9) Aukštos kokybės nuotraukų priartinimas. 10) „Breadcrumb“ naršymas. 11) Produktų filtravimas ir rūšiavimas. 12) Informaciniai produktų puslapiai. 13) Klientų palaikymo skiltis. 14) Ryškūs raginimo veikti mygtukai. 15) Pasitikėjimo signalai. 16) Produktų duomenų lapų modulis. 17) apžvalgos modulis. 18) Susiję produktai. 19) Intuityvus kasos puslapis. 20) Panašių įrašų žymeklis. 21) rekomenduojamas įrašų modulis. 22) Tinklaraščio paieška ir kategorijos. 23) Galinga administratoriaus informacijos suvestinė. 24) Komentarų langelis. 25) Galingas TVS. 26) Interaktyvus mobiliesiems. |
27) Užsakymų valdymo sistema. 28) SEO optimizuota platforma. 29) Aukšto lygio apsauga. 30) SSL sertifikatas. 31) Automatinė svetainės atsarginė kopija. 32) Grąžinimo procesas. 33) Iššokančiųjų langų modulis. 34) Kliento informacijos suvestinė. 35) Pageidavimų sąrašas. ———————— ,, ———————— Žaidimą keičiančios funkcijos 36) Parduotuvės ieškiklis. 37) Kalbos pasirinkimas. 39) Suasmeninta patirtis. 40) Tiesioginių pokalbių palaikymas. 41) Naujienlaiškio funkcija. 46) Atsiliepimų modulis. 47) Nuolaidų laikmatis. 49) Produktų pasidalijimas el. Paštu. 51) Palyginkite produktus. 54) Atsargų vertinimas ir valdymas. 55) „W3C“ atitiktis. 58) Pardavimo ataskaita. 65) Laiko taupymo ypatybės. 66) Prenumeratos. 67) Išplėstinė produktų paieška. |
69) Infrastruktūra: jūsų svetainė gali būti internetinių parduotuvių „Ferrari“, tačiau be tinkamo prieglobos plano, sąrankos, valdymo ir CDN infrastruktūros ji atsiliks nuo kitų ir susidurs su našumo problemomis. Taigi infrastruktūra yra labai svarbi norint iš jūsų el. Prekybos svetainės gauti geriausių rezultatų.
Serveris: Jei ketinate greitai plėstis su produktais, greitai augti su pardavimais, siųsti daug laiškų potencialiems pirkėjams ir artimiausiu laiku didinti ar automatizuoti parduotuvės funkcionalą, tai jums reikalingas VPS serveris su neribotomis galimybėmis arba rinkitės viena iš Lietuvoje esančių serverių.
– Internetinės parduotuvės dizainas: Jus jau turite savo parduotuvės viziją, bet neskubėkite jos įgyvendinti, pirmiausia panarsykite ir išsirinkite sau tinkama profesionaliai sukurta dizainą. Kuo daugiau naršysite tuo daugiau įdėjau turėsite. Kiekvieno dizaino galima keisti spalvas, perkelti blokus aukštin, žemyn, į dešine ar į kaire, sumažinti arba padidinti blokus, pridėti naujus ar ištrinti esamus ir t.t.
Nors kertinio akmens funkcijos yra aktualios daugumai el. Prekybos parduotuvių ir į jas reikia atsižvelgti, žaidimą keičiančios funkcijos gali būti pridėtos siekiant dar labiau pagerinti parduotuvės patirtį, konversijas ir vartotojų įtraukimą.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.